Întotdeauna mi-a plăcut să văd cum creativitatea își face loc acolo unde te aștepți mai puțin. Și uite că Aldi tocmai a dovedit că poți transforma un „Specialbuy” de £24.99 într-un moment de red carpet. 👏

Ce mi se pare fascinant e cât de ușor poate o idee simplă și bine gândită să devină virală. Nu ai nevoie de bugete uriașe, ai nevoie doar de un concept care să vorbească pe limba oamenilor și să genereze acel moment de aha!

Marketingul, până la urmă, e despre asta: să spui o poveste cu care oamenii să rezoneze și să-i faci să simtă că sunt parte din ceva.

Jaden Smith? High fashion.

Aldi? High impact.

Diferența? Contextul și curajul să te joci.

Ce s-a întamplat?
Aldi a recreat look-ul spectaculos al lui Jaden Smith de la Grammy, folosind un castel de jucărie din gama lor Specialbuy.

Și, sincer, mi-aș dori să văd mai multe branduri românești care să îndrăznească astfel. Ideile creative sunt o resursă inepuizabilă, tot ce trebuie să faci e să privești lumea puțin altfel.